Hele Nordjyllands

Osteopatklinik

Osteopati er vejen til et bedre helbred

Osteopati er et godt tilbud til dig, som har haft gener i længere tid, eller måske har prøvet andre behandlingsformer uden ønsket effekt.

Find it, fix it and leave it!

Den amerikanske læge, Andrew Taylor Still, som var grundlæggeren af osteopatien i 1800-tallet, er blandt andet berømt for sit kendte citat:

”find it, fix it, and leave it”

( find det, fix det og lad det være )

Find It!

Det er ikke unormalt at årsagen ligger et andet sted, end hvor symptomet er.

Derfor bliver du også grundigt undersøgt og testet samt får en god snak, hvor vi kan lytte til din sygehistorie og din generelle sundhed og se dig i et større perspektiv.

På denne måde går vi ikke glip af det store billede, men finder årsagen til dit problem.

Fix It!

En osteopat har en bred vifte af forskellige behandlinger, heriblandt; manipulationsteknikker, kranio-sakral terapi, led-mobilisering og teknikker til at få musklerne til at slappe af.

Når først kroppen begynder at reagere med små positive udviklinger, er processen godt i gang.

Målet med behandlingen er at fjerne de problemer, der forhindrer kroppen i at selvhele.

Leave It!

Når problemet er behandlet, og man har den positive udvikling, tager kroppens egen selvregulering over og begynder at hele.

Vi behøver ikke at have et forløb indtil, at problemet er fuldstændig væk, da kroppen nok selv skal klare resten. Så tag det roligt!

Vejen til et bedre helbred er en proces, hvor kroppen skal tilpasse sig, genoprette balance og harmoni.

Ingen ventetid – få en tid allerede i dag

Med en bred og faglig baggrundsviden af hele kroppen, byder Skagen Fysioterapi og Osteopati alle velkommen!

Få en tid allerede i dag. Ring 9845 0144 eller book online.

Hvad er osteopati?

Osteopati er en manuel terapiform, hvor vi arbejder med at genoprette balance i kroppen ved at manipulere led, muskler og væv for at fremme kroppens naturlige evne til at helbrede sig selv. Vi identificerer og behandler en række fysiske udfordringer, herunder:

Mød vores osteopater

Vores dygtige osteopater er uddannet til at kunne kombinere flere forskellige manuelle mobiliserings- og manipulationsmetoder sammen med alternative fysioterapeutiske teknikker.

Thomas Aaberg

Autoriseret fysioterapeut, Akupunktør & Autoriseret Osteopat MSc. M.D.O.

Klinik-ejer

Tomas Larsen

Autoriseret Osteopat & Fysioterapeut

D.O.M.R.O.DK

Bookes via kontoret, ej online.

Mads Lundgreen

Autoriseret fysioterapeut & Osteopat Stud.

Osteopati i Nord

Skagen Fysioterapi og Osteopati er eneste Osteopatklinik i Vendsyssel.

Osteopati i Hjørring

En Holistisk Tilgang til Helbredelse
Skagen Fysioterapi og Osteopati tager gerne imod dig fra Hjørring. Osteopati er en manuel terapiform, der sigter mod at behandle årsagerne til smerte og ubehag i kroppen, snarere end bare symptomerne. Osteopater arbejder med at genoprette balance i kroppen ved at manipulere led, muskler og væv for at fremme kroppens naturlige evne til at helbrede sig selv.

Hvis du bor i Hjørring og søger en holistisk tilgang til at løse dine fysiske udfordringer, kan osteopati være den rigtige løsning for dig. Der er pt. ingen osteopater i Hjørring, som har den nødvendige ekspertise og erfaring til at identificere og behandle en række fysiske udfordringer, herunder:

• Knæ- og ankesmerter
  • Stress og spændinger

Vores osteopater vil først foretage en omfattende undersøgelse af din krop og din livsstil for at bestemme årsagen til dine fysiske udfordringer. Derefter vil de anvende en række manuelle teknikker, der er specifikt designet til at løse dine specifikke udfordringer og fremme din krops naturlige evne til at helbrede sig selv.

Osteopati i Hjørring er en sikker og naturlig måde at behandle fysiske udfordringer på, og det kræver ikke brug af medicin eller kirurgi. Det er også en effektiv måde at forebygge fremtidige skader og udfordringer ved at styrke kroppens muskler og led og øge bevægeligheden.

Hvis du ønsker at opleve de mange fordele ved osteopati i Hjørring, kan du kontakte Skagen Fysioterapi og Osteopati i dag for at få en undersøgelse og en personlig behandlingsplan. Lad én af vores osteopatet hjælpe dig i Hjørring med at opleve øget velvære og et bedre liv!

Osteopati i Frederikshavn

Osteopati behandler årsagen til smerten
Skagen Fysioterapi og Osteopati tager også  imod dig fra Frederikshavn. Osteopati er en manuel terapiform, som er en holistisk tilgang til helbredelsen af dine smerter og ubehag i kroppen, snarere end bare symptomerne. Osteopater arbejder med at genoprette balance i kroppen ved at manipulere led, muskler og væv for at fremme kroppens naturlige evne til at helbrede sig selv.

Hvis du bor i Frederikshavn og søger en effektiv tilgang til at løse dine fysiske udfordringer, kan osteopati være den rigtige løsning for dig. Der er pt. ingen osteopater i Frederikshavn, men i Skagen har vi den nødvendige ekspertise og erfaring til at identificere og behandle en række fysiske udfordringer, herunder:

• Knæ- og ankesmerter
  • Stress og spændinger

Osteopaterne i Skagen Fysioterapi og Osteopati vil først foretage en omfattende undersøgelse af din krop og din livsstil for at bestemme årsagen til dine fysiske udfordringer. Derefter vil de anvende en række manuelle teknikker, der er specifikt designet til at løse dine specifikke udfordringer og fremme din krops naturlige evne til at helbrede sig selv.

Osteopati i Frederikshavn er en sikker og naturlig måde at behandle fysiske udfordringer på, og det kræver ikke brug af medicin eller kirurgi. Det er også en effektiv måde at forebygge fremtidige skader og udfordringer ved at styrke kroppens muskler og led og øge bevægeligheden.

Hvis du ønsker at opleve de mange fordele ved osteopati i Frederikshavn, kan du kontakte Skagen Fysioterapi og Osteopati i dag for at få en undersøgelse og en personlig behandlingsplan.

Lad én af vores osteopatet hjælpe dig i Frederikshavn med at opleve øget velvære og et bedre liv!