Fysiurgisk massage

fjerner dine smerter og skavanker

Fysiurgisk massage i Skagen

Er du træt af muskelsmerter og daglig hovedpine? Fysiurgisk massage hos Skagen Fysioterapi & Osteopati kan være løsningen.

Hvad er fysiurgisk massage

Fysiurgisk massage, også kendt som behandlingsmassage, er en speciel dybdegående muskelmassage, der kombinerer forskellige effektive teknikker. Her bliver muskler, sener og bindevæv gennemarbejdet med præcise og fokuserende massagegreb. Denne massageform bruges ofte såfremt man har et specifikt problem man ønsker at få løst i muskler, sener og led.

De positive virkninger af fysiurgisk massage inkluderer:

• Løsner og afspænder spændte hårde muskler.
  • Fjerner smerter i muskler og bindevæv
  • Afhjælpning af spændingshovedpine, nakke-skuldersmerter, iskiassmerter og meget mere.
  • Øget energi og velvære.
  • Effektiv fjernelse af affaldsstoffer og myoser i musklerne, så musklernes ydeevne øges

Hvorfor opstår muskelspændinger?

Muskelspændinger kan skyldes dårlige arbejdsstillinger, gentagne bevægelser, stress eller overtræning. Det skyldes overbelastning af muskler, hvor der ophobes affaldsstoffer

Hvis du ønsker at pleje din krop og sikre dens sundhed på lang sigt, så er fysiurgisk massage det rigtige valg.

Få en tid allerede i dag. Ring 9845 0144 eller book online.

Priser og praktisk

Det koster langt mindre end du tror, at holde din krop sund og rask.

Priser

Der betales efter hver behandling.

Behandlinger Patientandel
Wellness-, fysiurgisk-, graviditets- og sportsmassage
  30 min. kr. 240,00
  60 min. kr. 450,00
  90 minutter kr. 675,00
  10-turskort* 10 % rabat på valgte behandling
Leje af lagen kr. 10,00
Udeblivelse kr. 160,00

Det er vigtigt, at du gør opmærksom på at det er en massagetid, når du bestiller tid og ikke en tid til enten fysioterapi eller osteopati.

*10 turskort gælder et år fra købsdato.

Gavekort

Hos Skagen Fysioterapi og Osteopati udsteder vi også gavekort. Vil du forkæle én du holder af, så er vi også være altid behjælpelige med det.

Første besøg på klinikken

Når du ankommer til klinikken på Kattegatvej bedes du tage plads i venteværelset. Du vil blive afhentet af din behandler når det bliver din tur.

Til hver behandling skal du medbringe dit sundhedskort samt lagen og håndklæde. Hvis lagen glemmes kan engangslagen tilkøbes.

Find klinikken

Skagen Fysioterapi & Osteopati
Kattegatvej 13
9990 Skagen

Klik for rutevejldning

Afbudsprocedure

Er du forhindret i at møde op til den aftalte tid bedes du ringe til en af vores sekretærer og aflyse din konsultation.

Afbud skal gives senest dagen før inden kl. 16.00. Afbud senere end kl. 16.00 eller udeblivelse medfører et udeblivelsesgebyr på kr. 160,00

Afbud gives på tlf. 9845 0144 eller på mail. info@skagenfysioterapi.dk

Mød vores massør

Lærke Anna Thaarup

Autoriseret fysioterapeut

Ingen ventetid – få en tid allerede i dag:

Vi har fleksible åbningstider og bestræber os på at du kan få en tid den samme dag som du ringer. Dog kan der være kort ventetid såfremt du ønsker en bestemt behandler.